niedziela, 16 lutego 2014

no.1

Nowy blog ? Pierwszy post ?
Długo myślałam nad założeniem takiej strony. Zafascynowana pojawiającymi się co chwila nowymi blogami , sama założyłam takie cudeńko :) Jeszcze nie wiem jak to będzie. Myślę jednak, że komuś spodobają się moje wpisy i będzie mnie odwiedzać co jakiś czas. Dzisiaj, przy niedzieli, jak i przy ostatnim dniu ferii (niestety) dodaję pierwsze śniadanie.

Placki bananowe z jagodami, posypane cukrem pudrem z bananem i konfiturą z czarnej porzeczki




Placki bananowe - 5 sztuk
* 55 g mąki
* 60 ml maślanki
* jajko
* banan (3/4 do ciasta + reszta jako dodatek)  
* szczypta sody
* jagody

Banana rozgniatam w misce, dodaję do niego jajko i sodę. Wszystko mieszam, po czym dodaję mąkę. Wlewam maślankę, by rozrzedzić ciasto. Wsypuję jagody i delikatnie łącze z resztą. Smażę na rozgrzanej patelni teflonowej z obu stron. Podaję z pozostałym bananem i dowolnymi składnikami :)

O sobie nie będę się zbyt dużo rozpisywać. Powiem tylko, że mam na imię Dominika. Mówią na mnie Dosia lub Dośka ;) Jestem jeszcze młoda, ale uważam że życie mnie już dużo nauczyło. Reszty będziecie się o mnie dowiadywać z posta na post :) Pierwszą rzeczą, którą mogę wam powiedzieć w tajemnicy to to , że cechuje mnie niestety lenistwo. Z napisaniem tego wpisu, zwlekałam aż 4 dni. Ale to już przeszłość, wreszcie napisałam! :)
 "Lenie mają zawsze ochotę coś robić"
 ~ Luc de Vauvenargues

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba ci się śniadanie? Śmiało zostaw komentarz! Będzie mi bardzo miło :)