środa, 19 marca 2014

no.32


Dzisiaj czeka mnie robienie filmiku na konkurs. Muszę zrobić potrawę z żółto-pomarańczowymi owocami lub warzywami. Banan i pomarańcza jest! Mój mózg nie zna więcej owoców w wybranych kolorach :D To teraz wystarczy coś skręcić. Mój komputer jest odpowiednio przygotowany. Wczoraj przez 30 minut trudziłam się z ściągnięciem programy do konwertacji. Nie jestem hakerem, wszystko było legalne ! ;)

Makaron na mleku z jagodami, kokosem i cukrem brązowym

 Miał wyjść taki ładny! Kiedyś u kogoś widziałam podobny. Pamiętam tylko, że świetnie wyglądał, ale nie pamiętam autora.


"Wszystko, co nieznane, wydaje się wspaniałe" ~ Tacyt

5 komentarzy:

  1. czasem to smak się liczy, a makaron z jagodami kojarzy mi się z latem i go uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten makaron na mleku, jeszcze takiego nie jadłam :<
    powodzenia tam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ładnie! No i najważniejszy jest oczywiście smak, a coś z jagodami i kokosem nie mogło smakować inaczej niż cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodko wygląda ten makaron <33
    Powodzenia przy tworzeniu filmu :**

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się śniadanie? Śmiało zostaw komentarz! Będzie mi bardzo miło :)