niedziela, 1 czerwca 2014

no.97 dzień dziecka!

więc dzisiaj już czerwiec, a razem z nim przyszedł dzień dziecka! no i festyn na naszym małym rynku. od 8 do 15 poza domem. ach, projekt do tego zmusił. dobrze, że chociaż ten czas spędziłam w miłym towarzystwie. aż do domu cała mokra wróciłam, ale to długa historia :D chyba będzie trzeba uzupełnić wodę w fontannie na rynku, hah! 

Owsianka z gruszką (w środku), kwaśną śmietaną, konfiturą truskawkową, amarantusem i cukrem waniliowym
kolejne zdjęcie bez wyrazu -,-

7 komentarzy:

  1. Cudowności! Lubię takie miseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest źle! Moje zdjęcia czasem są gorsze, a w porównaniu z moimi początkami Twoje są dużo lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, bez wyrazu powiadasz? Zdjęcia bez wyrazu tutaj nie widzę ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz jeśli się nie ma profesjonalnego sprzętu typu lustrzanka to zdjęcia nigdy nie będą powalające, ale twoje naprawdę są super jak na osobę początkującą. Moje są czasem gorsze, nie masz co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie jest naprawdę ok! ;)
    Kwaśna śmietana w połączeniu z czymkolwiek truskawkowym smakuje wybornie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podoba to zdjęcie!
    tak jak i owsianka :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się śniadanie? Śmiało zostaw komentarz! Będzie mi bardzo miło :)