wtorek, 17 czerwca 2014

no.113 nie pożałowała babcia cukru w syropie!

właśnie zjadłam marchewkowy krem. ostatnio często żywię się takimi zmiksowanymi zupami. zazwyczaj je jem kiedy mam humor albo źle się czuję. dzisiaj przyszła kolej na tą drugą gorszą rzecz. chyba w takim nastroju zupy wychodzą mi lepsze. 

Jogurtowa kasza manna na mleku z truskawkami, babcinym syropem baaardzo słodkim i bezą

powód złego samopoczucia: okropny ból gardła i osłabienie, prawdopodobne zarażenie anginą.

jeszcze tylko JUTRO !! :')

11 komentarzy:

  1. Zdrowiej szybciutko! Jestem pewna, że takie śniadanie dodało Ci energii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka zdrówka i jeszcze raz ! :*
    A ja zupy- krem lubię zawsze, nawet latem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jogurtowa?
    to musiało być przepyszne!
    zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej <3 Mam nadzieję ze takie sniadanko ci w tym pomaga <3 !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupy krem rządzą: z buraka, z marchewki, z pomidorów, z kalarepy, z ... sałaty ;)
    Korzystaj i się truskawkami kuruj :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepadam za takimi kremami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak.. jeszcze tylko jutro! ;)
    zdrowiej, bo wakacje za pasem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Truskawki mają bardzo dużo witaminy C, więc na choróbsko najlepsze :)
    Zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. babcie już tak mają, że nie żałują cukru w takich przetworach, ale taki już ich urok :) ja przeżyłam cukrowy szok jak po pół roku nie jedzenia słodyczy otworzyłam babciny dżem truskawkowy :D
    zdrowiej! :*

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się śniadanie? Śmiało zostaw komentarz! Będzie mi bardzo miło :)